сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1788 прочитания

    Йеркър Фегерстрьом е новият главен творчески директор на Le Pont

    Той има 20 години опит в комуникациите и е многократният носител на награди и творчески визионер
    17 февруари 2022, 11:03 a+ a- a

    Йеркър Фегерстрьом е назначен за главен творчески директор на “Le Pont”, централният хъб за дигитални решения от край до край на Publicis Groupe за Централна и Източна Европа (ЦИЕ), считано от февруари 2022 г. Новите отговорности на Йеркер ще допълват сегашните му задължения на главен творчески директор за PublicisGroupe Скандинавия. Йеркър е бил съосновател на Saatchi & Saatchi в Стокхолм, също част от групата, преди да се премести от DDB в Австралия, където оглавява офиса на McCANN Wordgroup в Сидни, до първата победа на агенцията в творческия фестивал Cannes Lions.

    Като един от най-динамичните региони в международен план, ЦИЕ е място на талантливи експерти в маркетинговата комуникационна индустрия, които обслужват едни от най-големите брандове в света. Доказателство за растящата значимост на региона е скорошното лансиране на “Le Pont” в Publicis Groupe ЦИЕ в края на 2021г., чиито екипи от центровете за върхови постижения в Чехия, Унгария и Полша се присъединяват към международните екипи на групата, работещи за едно от най-големите пазари и брандове.

    “Le Pont” има екип от 600 специалисти, съвместно ръководени от Хелга Сасди (Будапеща) и Конрад Дорабиалски (Варшава), които безупречно свързват уменията на експерти с различни националности и многостранни таланти в трите центъра за върхови постижения - Чехия (CRM, данни, технологии и уеб разработки), Унгария (разработване на съдържание и динамични, разнообразни и смели творчески идеи) и Полша (е-търговия и създаване на творчески продукти). Този нов PowerofOne модел на PublicisGroupe ЦИЕ предлага на маркетолозите завършено дигитално решение от край до край, адаптирано да отговаря на постоянно променящите се нужди на потребителите. Една от най-силните страни на “Le Pont” е способността да предлага бързи решения и гъвкавост в творческите разработки за настоящите бизнес проблеми.

    „Да привлечем в екипа световно признат творчески лидер като Йеркър, рефлектира амбицията ни “Le Pont” да бъде най-добрата услуга в света, без изключения, и нашата компания вярва в силата на креативността като туптящото сърце на всичко, което правим. За да използвам спортен термин, идването на Йеркър ще бъде „най-голямото попълнение в зимния трансферен прозорец“ в маркетинговата индустрия в ЦИЕ, което е наистина вълнуващо за нас и за творческата сцена в региона. Йеркър също е страхотен човек, който искрено вярвам, ще внесе вдъхновение и лидерство в “Le Pont”, споделя Томас Лауко, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe за ЦИЕ.

    Това е втората професия на Йеркър Фегерстрьом: докато е бил млад, е служил 5 години в шведската армия като офицер, включително е бил командирован в Босна и Херцеговина за 7 месеца. След като си взима сезонен билет за домакинските мачове на любимия си футболен отбор – Челси, той заминава да учи в Лондон. Това е и мястото, където започва кариерата си в комуникациите, която продължава близо 20 години. Първоначално започва като стратегически планьор, преди да стане управляващ партньор, а по-късно и многокократен носител на награди за творчески директор. Той смята себе си за изключителен късметлия, заради възможността да бъде част и да ръководи екипи, които печелят множество награди, част от които са D&AD, Effie, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clios, One Show.

    Ключовите отличия в неговата кариера включват:
        • Основател на Saatchi & Saatchi в Стокхолм;
        • Управляващ партньор в DDB, Швеция;
        • Изпълнителен творчески директор в McCANN, Сидни;
        • Главен творчески директор в Publicis Groupe, Скандинавия;
        • Главен творчески директор в „Le Pont“.

    „За мен, сблъсъкът на креативността, технологиите и човечността/човешкото е една от най-интересните среди за развитието на големи идеи – “Le Pont” е всичко това и още повече. Една истинска инициатива на бъдещето, “Le Pont” е международна диферсифицирана платформа, защото обединява множество различни компетенции, което е страхотно за творческите процеси. С данните, които играят ключова роля, се постигат креативни решения с огромна доза прецизност. Обичам мащабни възможности като “Le Pont” и винаги съм бил фен на региона на ЦИЕ, както и на невероятните таланти от тази част на света. Очаквам с нетърпение събирането на повече от 600 велики умове заедно, за да комбинирам и освободя тази сила, разрешавайки най-големите бизнес предизвикателства, пред които са изправени нашите клиенти,“ споделя Йеркър Фегерстрьом, главен творчески директор на “Le Pont”.

    „Пристигането на Йеркър е не само страхотна новина за нас, но също и за целия творчески регион: това показва, че ние предлагаме атрактивни възможности за големите играчи в индустрията,“ споделя Хелга Сасди, съпредседател на “Le Pont”.

    „Не всеки ден имаш възможност да работиш с глобален креативен талант от този калибър, което показва, че развитието на “Le Pont” предлага невероятни възможности за творческата и маркетингова индустрия в региона,“ допълва Конрад Дорабиалски, съпредседател на “Le Pont”.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 2 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 3 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 3 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 5 часа
    преди 8 часа