четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1036 прочитания

    Acronis назначи Майкъл Калахан за главен директор по маркетинга

    Калахан има 20 години опит в маркетинга в областта на сигурността
    10 януари 2022, 09:46 a+ a- a

    Технологичната компания Acronis, специализирана в киберзащитата, обяви назначаването на Майкъл Калахан за нов главен директор по маркетинга. Калахан се присъединява към екипа на Acronis с богатия си опит в сферата на маркетинга и продажбите, след като е изпълнявал ключови ръководни роли в компании като McAfee, HP и Juniper, а най-наскоро – като старши вицепрезидент по глобалния маркетинг в Cofence. 

    Като главен директор по маркетинга в Acronis Калахан ще има за цел да развива глобалното позициониране на марката Acronis, като в същото време увеличава разпознаваемостта на облачната платформа Cyber Protect Cloud Platform. След като COVID-19 ускори решенията за дигитална трансформация и миграцията към облачни и хибридни решения, днес организациите се нуждаят от ефективно решение за сигурност, за да се предпазят от постоянно еволюиращите киберзаплахи. Освен това Калахан ще помага за разгръщането на каузата на Acronis да „отгледа“ следващата група от технологични лидери, разгръщайки програмите си за развитие по цял свят, особено в региони в неравностойно положение. 

    „Майкъл ще стъпи на досегашния си успех и ще поведе маркетинг екипа на Acronis към още по-значими постижения“, каза Патрик Пулвермюлер, главен изпълнителен директор на Acronis. „Майкъл идва с повече от 20 години опит като маркетинг лидер в някои от най-известните компании в индустрията и ще ще има ключово значение за укрепването на позицията на Acronis като лидер в решенията за сигурност на крайните устройства. Неговият опит в стимулирането на впечатляващ растеж на марките, които е разработил, ни кара да се вълнуваме от това, което предстои да се случи под неговото ръководство и благодарение на неговия опит.”

    Калахан има богат опит в областта на сигурността под формата на софтуер като услуга (SaaS). Изпълнявал е ръководни роли в McAfee, HP, Firemon и Zimperium, където е управлявал и ръководил глобални екипи ефективно. Това е съществен опит за подобна позиция, тъй като Acronis е международна компания с взаимосвързани офиси и служители по целия свят, което дава възможност на компанията да достигне до по-широка аудитория и да разшири своето присъствие на пазарите за киберзащита.

    Майкъл Калахан ще продължи да разгръща имиджа на Acronis в сферата на киберсигурността като лидер в кибер-превенцията, като се фокусира върху стойността на решенията за сигурност на Acronis – като например  Acronis Cyber Protect Cloud – проектирани специално да бъдат предоставяни като услуга посредством доставчиците на услуги или корпорациите, предпазващи своите организации. 

    „Много съм развълнуван да се присъединя към Acronis в момент, в който стойността на нашите решения бързо се увеличава на пазара, водейки до изключително бърз растеж. Това ни позволява да продължим да инвестираме в решения на проблемите на нашите клиенти. Тъй като светът върви към една дигитална екосистема, базирана на облачните технологии, днес е по-важно от всякога да сме сигурни, че решенията за киберсигурност ефективно блокират заплахите, така че лидерите по сигурността да могат да защитят своите организации “, каза Калахан.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Инфлацията в САЩ се забави през юли
    Тя е 8,5% на годишна база, което е 0,6% по-малко спрямо предходния месец
    преди 13 часа
    A1 България приключи придобиването на ИТ компанията СТЕМО
    Двете компании ще продължат да работят самостоятелно, но с обща цел – дигитализацията на бизнеса
    преди 13 часа
    Малките и средни компании ще могат да се възползват от 735 млн. лв. безвъзмездни средства
    Средствата ще бъдат достъпни до края на годината, според министър Пулев до МПС ще стигат по 5 млн. лв. дневно
    преди 14 часа
    Проучване: България остава атрактивна за дискаунт веригите
    Търговски марки пренасочват експанзията си към Централна и Източна Европа заради войната в Украйна, което допринася за засиленото търсене на площи, отчитат от Cushman & Wakefield Forton
    преди 15 часа
    Боровец и Созопол са най-скъпите курорти за покупка на жилище у нас
    Жилищата в морските и планинските курорти отварят нова глава в развитието на този дълго подценяван сегмент от пазара, а обемите от сделки там бележат значителни ръстове, отчитат от Bulgarian Properties