четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2054 прочитания

    Красимир Лазаров е новият директор „Продажби“ на Карлсберг България

    Красимир е заемал различни търговски позиции в Chipita, Froneri и Nestle
    06 януари 2022, 11:08 a+ a- a

    От януари 2022 г. Красимир Лазаров е новият директор „Продажби“ на Карлсберг България, съобщиха от компанията.

    Красимир се присъединява към Карлсберг през 2018 г. като национален мениджър „Ключови клиенти“. През годините той допринася за развитието на функцията и за високите резултати на нейния екип.

    На новата си позиция той ще отговаря за цялостното представяне на отдел „Продажби“ и за успешното реализиране на стратегическите цели на компанията.

    Преди да се присъедини към Карлсберг България, Красимир е заемал различни търговски позиции в Chipita, Froneri и Nestle.

    Той притежава бакалавърска степен от Софийски университет „Св. Климент Охридски" и солиден опит в сферата на продажбите, с фокус върху бързооборотните стоки, както и управлението на хора и екипи.

    На позицията директор „Продажби“ в Карлсберг България Красимир Лазаров ще замени Алиус Антулис, който ръководеше тази функция в периода 2018-2021 година. От началото на 2022 г. Алиус пое ролята на управляващ директор на Карлсберг Азербайджан, където ще отговаря за развитието в един от важните за Карлсберг пазари в Централна и Източна Европа.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Инфлацията в САЩ се забави през юли
    Тя е 8,5% на годишна база, което е 0,6% по-малко спрямо предходния месец
    преди 15 часа
    A1 България приключи придобиването на ИТ компанията СТЕМО
    Двете компании ще продължат да работят самостоятелно, но с обща цел – дигитализацията на бизнеса
    преди 15 часа
    Малките и средни компании ще могат да се възползват от 735 млн. лв. безвъзмездни средства
    Средствата ще бъдат достъпни до края на годината, според министър Пулев до МПС ще стигат по 5 млн. лв. дневно
    преди 16 часа
    Проучване: България остава атрактивна за дискаунт веригите
    Търговски марки пренасочват експанзията си към Централна и Източна Европа заради войната в Украйна, което допринася за засиленото търсене на площи, отчитат от Cushman & Wakefield Forton
    преди 17 часа
    Боровец и Созопол са най-скъпите курорти за покупка на жилище у нас
    Жилищата в морските и планинските курорти отварят нова глава в развитието на този дълго подценяван сегмент от пазара, а обемите от сделки там бележат значителни ръстове, отчитат от Bulgarian Properties