четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1480 прочитания

    Явор Цветков е новият директор „Продажби магазинна мрежа“ на Vivacom

    Явор има 12-годишен опит в компанията на различни мениджърски позиции
    11 октомври 2021, 12:45 a+ a- a

    Явор Цветков поема поста директор „Продажби магазинна мрежа“ към Търговска дирекция на Vivacom, съобщиха оттам. Той е част от компанията от почти 12 години, през които е заемал различни мениджърски позиции – регионален мениджър „Магазинна мрежа“ за регион Плевен и старши мениджър „Магазинна мрежа“ на оператора, зона Северозапад. 

    Явор Цветков има бакалавърска степен по „Социология” от Университета за национално и световно стопанство - София, магистърска степен по „Икономика на търговията“ от Стопанска академия „Димитър Апостолов Ценов” – Свищов и отлична професионална практика в продажбите на телекомуникационни продукти и услуги. Познаването на организацията и дейността на Vivacom, дългогодишният му опит и лидерски умения са отлична предпоставка за успеха му на новата управленска позиция в телекома, на която ще ръководи над 1000 души и цялата магазинна мрежа на компанията, включваща към момента 217 обекта.

    „Богатото и непрекъснато развиващо се портфолио от продукти и услуги на Vivacom, стратегическият подход на оператора да ги прави масово достъпни, както и фактът, че при нас клиентът винаги е на фокус не само ни отличава на пазара, но и акумулира най-ценната валута в търговията – дългосрочно доверие. Заедно с екипа ми ще продължим да следваме този висок стандарт и да отстояваме лидерската позиция на Vivacom“, казва Явор Цветков.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    Ню Йорк ще въведе такса засръстване
    Тя ще се прилага за автомобилите, влизащи в центъра на града от 2023 г.
    преди 57 минути
    Всички основни дейности по изграждане на газовата връзка с Гърция са приключени
    Усилията на компанията са насочени към максимално скорошно пускане в търговска експлоатация, по възможност преди старта на отоплителния сезон
    преди 2 часа
    Jiminny планира удвояване на екипа си в България
    Компанията за оптимизация на търговски разговори получи инвестиция в размер на $16,5 млн.
    преди 3 часа
    Kaufland е намалил употребата на пластмаса с близо 30%
    Веригата отчита и 39% рециклируемост на опаковките си
    преди 6 часа
    Желаещите да се ваксинират срещу Covid-19 не бива да бъдат връщани
    Дори това да означава непълно усвояване на многодозови флакони, разпореди министър Меджидиев
    преди 7 часа
    Над 70% ръст на нощувките у нас през юни
    Най-посещавани са хотелите и къщите за гости с 4 и 5 звезди, според данните на националната статистика