петък, 30 септември 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1913 прочитания

    Димитър Сталимиров съчетава ролята на арт и изпълнителен директор в рекламна агенция DNA Sofia

    Новата позиция на Цветелина Цвяткова е Client service director
    14 юли 2021, 08:16 a+ a- a

    Димитър Сталимиров ще съчетава ролята на изпълнителен и творчески директор на DNA Sofia. Димитър, или накратко Дими, има зад гърба си близо 15 години в рекламния бранш, а през последните 4 от тях изпълняваше ролята на творчески директор в DNA Sofia – творческата агенция, част от комуникационната група на gutsandbrainsDDB, Tribal Worldwide Sofia, PHD Media Bulgaria, Optimum Media OMD, final_new и съвсем отскоро Gotovo – новата BTL агенция в групата.

    Ролята на изпълнителен директор го превръща в един от доста редките хибриди в рекламния бизнес – творчески бизнес човек. Истината е, че комуникацията с клиентите за него не е непозната сфера, защото началото на пътя му в бранша започва именно като такъв хибрид – копирайтър-акаунт в софийска бутикова агенция преди много години. Оттогава е и неговият непрестанен стремеж рекламите, които прави, да почиват на ясна бизнес стратегия и да носят резултати на клиентите.

    За последните 4+ години DNA Sofia претърпява пълна трансформация, превръщайки се в една от сериозните творчески агенции на българския пазар. Фокусираният подход зад бизнес модела на агенцията я позиционира, по думите на Дими, като „added value agency”.

    „Отворени сме към всякакви предизвикателства. Ако трябва да обобщя какво правим на ежедневна база, то това е да намираме креативни решения на тривиални бизнес проблеми. Понякога изготвяме стратегически комуникационни решения и ги разгръщаме в цялостни кампании, понякога снимаме клипове и организираме нестандартни събития за он- и офлайн, понякога създаваме брандове от нулата. Мисля, че именно това разнообразие от казуси за разрешаване ни държи в напрежение и посрещаме всеки нов проект с любопитство и хъс. Бих определил DNA като креативна агенция, която изслушва клиентите си и търси на първо място работещи решения – криейтив, който носи бизнес резултати, независимо от каналите, в които се разгръща. През последните няколко години успяхме да докажем на себе си, а и на пазара, че има място за такъв тип агенция. Дългосрочните ни бизнес партньорства с брандове като METRO, Raiffeisenbank, Philip Morris Bulgaria, Paradise Center и HP Bulgaria показват, че стратегията ни работи.“

    Цветелина Цвяткова е новият Client service director в DNA Sofia. Тя е от 10 години в агенцията, от които 3 години като мениджър спонсорства и събития, 4 години като акаунт мениджър и 3 години в ролята на акаунт директор. Опитът на Цвети е наистина сериозен, а през годините е работила с клиенти като Пиреос Банк, Volvo България, Пещера, Huawei, Райфайзен Банк, Philip Morris, Efbet, Аxon, Paradise Center, Petrol, SEAT.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Invest Sofia даде зелена карта на 2 компании
    Зелените карти дават възможност за бърза писта при административно обслужване на компаниите
    преди 6 часа
    Радев и Алиев обсъдиха българския бизнес да получават газ директно от Азербайджан
    България, Румъния, Унгария и Словакия предлагат да транзитират още азерски газ за Европа
    преди 12 часа
    Google обещава да създаде 20 хил. работни места в Гърция
    Технологичният гигант ще създаде два центъра за върхови постижения в Солун и Патра
    преди 13 часа
    ЕП ще обсъди отново влизането на България в Шенген
    Понастоящем всички държави членки на ЕС с изключение на България, Хърватия, Кипър, Ирландия и Румъния са част от Шенгенското пространство