Доника има над 20-годишен опит в журналистиката и връзките с обществеността
PR експертът и журналист Доника Ризова е новият директор „Комуникации“ на Сдружението за модерна търговия, съобщиха оттам.
Приоритети в нейната работа ще са допълнително популяризиране на сдружението и изграждане на ползотворни отношения с всички заинтересовани страни – представители на институциите, медиите и бизнес общността. Важно направление в дейността ѝ ще бъде и повишаване на информираността за приноса на СМТ и неговите членове за стимулиране на българското производство, за развитие на българската икономика и за изграждането на модерна и прозрачна законодателна, финансова, бизнес и потребителска среда в България. Ризова ще работи и за популяризиране на добрите работодателски практики на търговските вериги и на приноса им за повишаване на качеството на живот на хората чрез активна подкрепа за развитието на корпоративната социална отговорност в страната.
За постигането на тези цели ще помогне над 20-годишния опит на Доника Ризова в сферите на журналистиката и връзките с обществеността. Тя започва кариерата си в Дарик радио, а след това е автор и водещ на предаването „Медиите он ер“ по телевизия Bulgaria on Air. По-късно е водещ на съботно–неделния сутрешен блок „Фамилно“. Като мениджър PR и КСО на медийна група „Инвестор“ работи активно по международната конференция "Образование и бизнес" и подкрепя редица каузи за насърчаване на четенето при децата, финансовата грамотност сред учениците и подпомага доброволчески инициативи в цялата страна.
Доника Ризова е активен травъл блогър и автор на детска литература. Тя е и носител на награди, сред които „Златно перо” на СБЖ, наградата за телевизионна журналистика „Св. Влас”, отличието „Златно сърце” на сп. „Бизнес лейди” и приз от медийния фестивал „Българската Европа”.
Във връзка с назначението си на позицията директор „Комуникации“ на СМТ Доника Ризова заяви: „Приемам новата си позиция като кауза, тъй като вярвам че до хората трябва да достигат добрите новини за приноса на бизнеса за подобряване на средата на живот в България. Радвам, се че ще имам възможност да работя с някои от най-харесваните и разпознаваеми компании у нас и, че ще мога да популяризирам техните полезни за обществото инициативи и проекти.“
Сдружението за модерна търговия, чиито комуникационни активности ще бъдат ръководени от Доника Ризова, обединява 12 от водещите ритейлъри в България: „Билла България”, „Ван Холдинг“ („Фантастико"), „Дайхман търговия с обувки", „дм България", „Доверие - Брико” ("Мосю Бриколаж"), „ИКЕА – България“, „Кауфланд България” , „Лидл България”, “Максима България” („Т MARKET"), „ПЕПКО България“, „ПроМаркет" и „Хиполенд". Сред основните цели на СМТ са подобряване на условията за търговия и бизнес в страната, осигуряване на висока конкуренция на пазара и подкрепа за растежа, модернизацията и развитието на търговския отрасъл от българската икономика.