петък, 03 декември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3194 прочитания

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България

    Той има 20-годишен опит в модерната търговия, като през последните 10 години е част от международната структура на Kaufland
    09 юни 2021, 14:53 a+ a- a

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България.

    Под негово ръководство веригата ще продължи да развива продуктовия си асортимент.

    Ялчън Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в Kaufland Германия, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция. Владее немски, английски, турски и френски език.

    Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчън Джем, е една от основните структури в Kaufland България. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите на Kaufland България, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“.

    Сред ключовите приоритети на Ялчън Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчън Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни за българския потребител цени.

    Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията имо годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Dronamics набра 6 млн. лв. при IPO-то си
    Това е шестото успешно IPO на пазар beam на Българската фондова борса
    преди 14 часа
    ЕК одобри увеличение на капитала на Фонда на фондовете от 11,2 млн. евро
    То ще се използва за издаване на гаранции по заеми, отпуснати от финансови посредници на малки и средни предприятия
    преди 14 часа
    Кацаров: От понеделник всички на училище
    Няма омикрон в страната, от понеделник се възстановяват плановите операции
    преди 16 часа
    Алтерко регистрира продажби за над 9 млн. лв. на Черен петък и Кибер понеделник
    По време на популярния период за предпразнично пазаруване технологичната компания продаде над 400 000 устройства за автоматизация на дома
    преди 16 часа
    Италианската DHH придоби 60% от българската "Еволинк"
    Стойността на сделката е 2.45 млн. евро, има възможност за придобиване и на останалите 40% през 2025