петък, 03 декември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1380 прочитания

    Publicis Groupe България с нов главен изпълнителен директор и председател на съвета на директорите

    Николай Неделчев встъпва в длъжност председател на съвета на директорите, а Весела Апостолова го наследява на поста главен изпълнителен директор
    01 юни 2021, 14:06 a+ a- a

    Publicis Groupe, една от най-големите комуникационни и маркетинг групи в България, обявява назначаването на Николай Неделчев като председател на съвета на директорите и Весела Апостолова като главен изпълнителен директор, считано от 01 юни 2021 г.

    Като председател на борда, Николай Неделчев ще има ключова лидерска роля на бизнес съветник за определянето на стратегическото позициониране на Publicis Groupe, докато Весела Апостолова, в качеството си на главен изпълнителен директор, ще ръководи бизнеса на творческите, медийни и комуникационни звена и отдела за разузнаване на социалните мрежи в компанията и ще продължава успешното ѝ затвърждаване на доверен партньор на клиентите на пазара. Заедно, Николай и Весела ще работят върху бизнес развитието на компанията, като разнообразяват портфолиото от клиенти, разработват нови бизнес решения и дефинират нови и напредничави подходи за рекламната индустрия, уточняват от компанията.

    „Горд съм с успехите, които Publicis Groupe България постигна през годините, най-вече през изминалата година, когато светът преживя глобална пандемия. Като изпълнителен председател, ще съм ангажиран да напътствам правилното позициониране и развитие на бизнес стратегията ни от регионално към локално ниво, докато работя заедно с Весела. Силно вярвам, че Весела, в ролята си на главен изпълнителен директор, ще помогне на нашия бизнес и нашите клиенти да се трансформират, за да успеят в бързо променящата се бизнес среда. Publicis Groupe винаги е била компания новатор, която е променяла начина, по който творческите маркетинг комуникации са работели и са постигали резултати. Весела притежава нужните бизнес и лидерски умения, за да развие нашата отличимост до следващото ниво.“ – казва Николай Неделчев, председател на съвета на директорите на Publicis Groupe България.

    Стратегията на компанията в България ще следва регионалната и глобална посока на Publicis Groupe, която се фокусира върху способността да се създават, изграждат и управляват творчески решения от край до край. Това отваря възможности за развитие на компаниите в света на платформите, стъпвайки на истинска идентичност на потребителите, създавайки динамични творчески послания, комуникирани в точния момент, прецизирайки мащаба на медийните канали и медийни инвестиции в правилните платформи, както и създавайки директни взаимоотношения с потребителите.

    „Променящата се икономическа, социална и дори политическа действителност влияе значително на нашите клиенти, тяхната индустрия и техните цели. Сега повече от всякога, бизнесите трябва да прегърнат иновативното мислене и да бъдат гъвкави, когато става въпрос за маркетинг и комуникации. В днешно време маркетинг комуникациите не са отделна част от бизнес процесите, а са фундаментален и трансформиращ аспект на бизнеса и неговата връзка с потребителите. С ентусиазъм очаквам да наложим глобалната визия на Publicis на нашия пазар и заедно с Николай да продължим да изграждаме успешни локални решения, които да помагат на нашите клиенти да успяват и да се развиват.“ – споделя Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

    Весела, в новата си длъжност, ще се отчита директно на Николай Неделчев и на Андонис Пасас, главен изпълнителен директор за Гърция и Югоизточна Европа на Publicis Groupe.

    Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Zenith и Starcom. Организирана по модела „Power of One“, компанията осигурява централизиран достъп до инструментите и експертизата на екипите.

    Publicis Groupe България e център за върхови постижения в разузнаването на социалните мрежи. Екипът от експерти работи с множество офиси от глобалната мрежата на Publicis, покрива над 25 езика и анализира тенденции още преди те да са станали известни на потребителите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Dronamics набра 6 млн. лв. при IPO-то си
    Това е шестото успешно IPO на пазар beam на Българската фондова борса
    преди 12 часа
    ЕК одобри увеличение на капитала на Фонда на фондовете от 11,2 млн. евро
    То ще се използва за издаване на гаранции по заеми, отпуснати от финансови посредници на малки и средни предприятия
    преди 13 часа
    Кацаров: От понеделник всички на училище
    Няма омикрон в страната, от понеделник се възстановяват плановите операции
    преди 14 часа
    Алтерко регистрира продажби за над 9 млн. лв. на Черен петък и Кибер понеделник
    По време на популярния период за предпразнично пазаруване технологичната компания продаде над 400 000 устройства за автоматизация на дома
    преди 14 часа
    Италианската DHH придоби 60% от българската "Еволинк"
    Стойността на сделката е 2.45 млн. евро, има възможност за придобиване и на останалите 40% през 2025