петък, 03 декември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1820 прочитания

    Рада Илиева оглави „Готово“ - новата BTL и мърчандайзинг агенция на DDB Group

    Рада има над 20 години опита в маркетинга
    27 май 2021, 16:31 a+ a- a

    Рада Илиева ще ръководи новата BTL и мърчандайзинг агенцията „Готово“, която стартира дейност в началото на активния летен сезон.  „Готово“ е част от рекламната група DDB Group и предлага решения, съобразени с реалностите на постковид ерата.

    В портфолиото от услуги на „Готово“ влизат промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и други. Към момента в агенцията в София работят четирима души, като в допълнение разполага със собствени екипи и в големи градове в страната, сред които Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Велико Търново, Плевен, Стара Загора и Благоевград. Агенцията разполага и с наети на трудов договор 22 мърчендайзери в същите градове. В изпълнението на проекти новата компания ще си партнира и с останалите агенции в групата на DDB.

    Рада Илиева има над 20 години опита в маркетинга. Професионалният и път започва в Indesit Company и преминава през няколко компании като последно ръководи маркетинг екипа на българската компания за дерматологична козметика biotrade. В продължение на 13 години работи в сферата на промоционалният маркетинг и събитиен мениджмънт като изпълнителен директор и управител на една от най-големите специализирани BTL агенции за българския пазар. Рада и нейният екип стоят зад едни от най-мащабните BTL проекти на пазара през последните 10 години и са обслужвали промоционалните маркетинг активности на редица международни компании и марки в страната като Coca-Cola, L’Oréal, Nestle, Kamenitza, Sony, Jack Daniel's, Finlandia, Deutsche Leasing и други.

    „Бих искал да приветствам с добре дошли „Готово“ и колегите от екипа на агенцията в групата на DDB. Убеден съм, че с мърчандайзинг и BTL услугите, които те ще предложат, ще добавим повече стойност за нашите клиенти, за да им помогнем още по-успешно да реализират своите бизнес планове.“, каза Ангелос Парасхакис, главен изпълнителен директор на DDB Group. „Благодаря на Рада Илиева, че прие предизвикателството, за да започне заедно с нас това начинание. Тя е отличен професионалист с огромен опит в маркетинговите комуникации, който със сигурност ще допринесе за успеха на „Готово“.

    Според Ангелос Парасхакис с нормализирането на обстановката след постковид кризата се очаква желанието на компаниите да влязат в непосредствен разговор – „лице в лице” с потребителите да се превърне в основна тенденция, тъй като нищо не би могло да замени бранд комуникацията в директно общуване с клиента.

    „Готово“ ще се възползва максимално от подкрепата на партньорските агенции от групата, за да предложи на своите клиенти BTL маркетинг активности, интегрирани в цялостния комуникационен микс. „Много често, за да предоставят цялостна услуга, специализираните агенции за промоционален маркетинг трябва да се обръщат към други агенции или да се опитват със собствени усилия да интегрират услугите си с творчески предложения или с дигитален маркетинг.“, казва Рада Илиева. „През последното десетилетие дигиталният маркетинг стана неизменна част от промоционалните активации и събитийния мениджмънт и интегрирането на дигитални решения и комуникация в т.нар. BTL нараства все повече.“

    Специализираните агенции за промоционален маркетинг и немедийна комуникация на пазара, които могат да предоставят реално интегрирана и напълно завършена услуга, изпълнявайки цялостно всички комуникационни нужди на проектите, са единици и „Готово“ е една от тях.

    „Навиците ни се промениха, ние все по-често пазаруваме онлайн, което ще налага и все повече промоционални активности да се случват онлайн. В тази връзка „Готово“, като част от групата на DDB, ще може да предостави една напълно завършена и адекватна на нуждите на пазара услуга, благодарение на възможността да интегрираме различни канали, дигитален маркетинг, отлични творчески решения и експертизата ни в BTL и мърчандайзинг“, смята Рада Илиева.

    „Сигурна съм обаче, че тепърва ще имаме с какво да се похвалим, защото когато става въпрос за BTL, всеки би искал да каже, че е „Готово“, казва Рада Илиева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Dronamics набра 6 млн. лв. при IPO-то си
    Това е шестото успешно IPO на пазар beam на Българската фондова борса
    преди 14 часа
    ЕК одобри увеличение на капитала на Фонда на фондовете от 11,2 млн. евро
    То ще се използва за издаване на гаранции по заеми, отпуснати от финансови посредници на малки и средни предприятия
    преди 15 часа
    Кацаров: От понеделник всички на училище
    Няма омикрон в страната, от понеделник се възстановяват плановите операции
    преди 16 часа
    Алтерко регистрира продажби за над 9 млн. лв. на Черен петък и Кибер понеделник
    По време на популярния период за предпразнично пазаруване технологичната компания продаде над 400 000 устройства за автоматизация на дома
    преди 16 часа
    Италианската DHH придоби 60% от българската "Еволинк"
    Стойността на сделката е 2.45 млн. евро, има възможност за придобиване и на останалите 40% през 2025