вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3056 прочитания

    Любомир Аламанов оглави новосъздадената от ПР бизнеса Етична комисия

    Дейността на Етичната комисия ще обхваща тълкуване и прилагане на Етичния кодекс на комуникационния бизнес
    15 януари 2021, 16:53 a+ a- a

    Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че е създала Етична комисия (ЕК).

    За председател на Етичната комисия към БАПРА бе избран Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy, а за членове Николай Неделчев, Publicis Group и Максим Бехар, M3 Communications. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting. Томислав Цолов, APRA Porter Novelli, зае освободеното място в УС на БАПРА.

    Основната цел на ЕК е да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло. Дейността на Етичната комисия ще обхваща тълкуване и прилагане на Етичния кодекс на комуникационния бизнес (Софийска харта на етичните комуникации) или на други документи, официално одобрени от управителните органи на БАПРА. На проведеното Общо събрание на БАПРА бяха приети и Правила за работа на комисията.

    „Етичните комуникации са от изключително значение във времена на фалшиви новини, разклатено доверие в институциите и глобална криза поради ковид пандемията. От тази гледна точка беше напълно естествено ПР бизнесът в България да създаде Етична комисия, като част от отговорността за саморегулация и спазване на правила за професионална дейност. Тя ще се придържа плътно към Софийската харта за етични комуникации, приета от обединената комуникационна общност на първия официален професионален празник на ПР специалистите – 07.07.2020 г.“, сподели Любомир Аламанов, председател на Етичната комисия към БАПРА. „През последните години българският комуникационен бранш се разви с бързи темпове и се открои на световната сцена. Успехите, постигнати от български кампании и агенции, се дават за пример и създават тенденции. Надявам се, че етиката в комуникациите ще бъде на същото ниво.“

    Етичната комисия към БАПРА започва своята работа веднага. Сигнали могат да се подават на адреса на БАПРА или на и-мейл: ec@bapra.bg

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 минути
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 3 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 3 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 4 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка
    преди 5 часа
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София
    преди 5 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 66% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-февруари 2024 са от Италия, Нидерландия и Гърция