Преди да се присъедини към компанията е била Мениджър „Човешки Ресурси” в „Еврохолд България”
Деяна Иванова поема поста Директор „Човешки ресурси” за България и Румъния в компанията за аутсорсинг на бизнес процеси CallPoint New Europe, в която работят 1 200 специалисти в София, Пловдив, Букурещ и Крайова.
Деяна Иванова има над 8-годишен опит в сферата на управлението на човешките ресурси. Преди да се присъедини към екипа на CallPoint New Europe, е била Мениджър „Човешки Ресурси” в „Еврохолд България”. От 2004 до 2008 заема последователно няколко позиции в БТК - отговаря за обученията по продажби на отдел „Корпоративни продажби”, ръководи отдела за човешки ресурси и организационно развитие.
Деяна Иванова има две магистърски степени - по Управление на човешките ресурси от Нов български университет и по Индустриален мениджмънт от Технически университет – Варна. Сертифициран обучител е по невролингвистично програмиране (НЛП) от британския бизнес консултант Майк Кембъл. Преподава в магистърската програма „Управление и развитие на човешките ресурси” в Училище по мениджмънт към Нов български университет. Член е на Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси.